Godmorgon Sverige!

Jag har precis suttit pa hotellets altan och atit den  gang pa gang aterkommande frukosten som bestar av en banantoast och the. Mycket gott, har inte trottnat an iaf.
Igar hade jag en  heldag med Camilla. Hon kom och hamtade upp mig pa hennes motorbike. Jag hoppade pa dar bak och sen bar det ivag. Hela tiden nar jag satt darbak fick jag aterkommande skrattanfall eftersom jag ser oss som Harry and Loyd i Dum & Dummer. Vi skulle iaf pa yoga class ute pa ett hotell i den balinesiska landsbyggden. Problemet var att Alex, tjejen som skule visa oss vagen hade forsovit sig. Men med hjalp av en liten lapp med vagbeskrivning anlande vi nagot forsenade till denna chica village resort.

Yoga ar som avslappning/tortyr for mig. Jag vill verkligen utvecklas inom det omradet, tror det skulle vara bra for mig bade civilt och inom boxningen. Problemet ar bara min fantastiska stelhet och oformoga att att boja pa mina arma leder. Men jag ska jobba pa det....
Efter passet ingick tillgang till deras saltvatten pool ingerfara the. Vi satt mest och glodde pa alla rika hemmafruar som hangde dar. Verkligen frackt stalle, har inte kollat vad en natt dar kostade. Men med tanke pa alla betjanter och ekologiska menyer sa var det nog inte som hittat. Ni kan kolla in stallet pa www.desaseni.com.

Det har med att aka motorbike pa Bali ar verkligen sa bra. Det gar snabbare an med bil. Man kan se otroligt mycket och det ar framforallt skoj! Nu ar det mest en tidsfraga innan jag sjalv satter mig bakom ratten...kan ju bara bli intressant med vanstertrafik.

Pa kvallen gick jag Nino och Olivier en kille fran Tasmaninen till ett indiskt stalle som Camilla och Ross hade rekomenderat. Validgt god mat. Camilla och Ross joinade senare, efter det gick vi till Joe's place, en klubb med liveband. Man kunde fritt onska latar som de spelade. Den ena kille var ackligt bra pa gitarr. Lar bli aterbesok dar!

Jag mar fortfarande konstigt, orklos och matt. Tog en resorb i morse, kanske hjalper. Forhoppningsvis kan Carl gora mig frisk. Han kommer hit om bara fyra timmar!!

Vi hors i dagarna, kanske kommer upp bilder da!!

Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0