Ungerska avarten avklarad

Vann min match mot ungerskan idag. Skönt att vara inne i turneringen nu, känslan var bra. Finns alltid saker att förbättra men glädjen och glöden fanns där, och det är det viktigaste.

Jag valde att fokusera på det som jag tycker är roligast, vilket är gå ut för att knocka och ta räkning. Det verkade ju fungera bra i alla fall. Imorgon möter jag Ukraina, har ej mött tidigare. Hon slog regerande europa mästarinnan från Frankrike idag ( alltså hon jag torskade mot i EM-finalen).
Ska kolla hennes match från idag på video nu uppe hos H.S.B.

Det blir en tuff och rolig match som jag tänker vinna!!

Min stackars tumled som jag slog upp idag ska bli bra över natten. Sen är det dags igen....

Förlust för Shipra. Jävligt tråkigt, det var en jämn match. Ibland fungerar saker och ting inte.

Manna a.ka Anna Laurell gjorde en grym insats o vann över Trinidad and Tobago. Skoj och se!! Jag njöt näst intill pervestint vilket kommer att höras eftersom jag satt lite väl nära filmkameran. Men jag bjuder på det.
Vem går liksom inte igång på en hård uppercut??


Tänk positiva och aggressiva tankar imorgon!!

Adios


Kommentarer
Postat av: C

och den Ukrainska avarten avklarad !! :)

2008-11-26 @ 10:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0