Lottningen klar

Hej hopp!

Dags för en snabb uppdatering. Hinner inte skriva så mycket ska snart ner och träna.

På tisdag möter jag en ungerska. Vi är 18 stycken invägda i min klass. Allt gick behagligt imorse, inga konstigheter. Det var skönt att slippa ta massa vikt. Jag hade cirka 8 hekto över i morse som jag badade bort.

Ungerskan har en stöirg uppsyn. Hon tror saker om sig själv. Till saken hör även att hon tonat sitt hår!? Hon är även längre än mig och har större bröst. Det är tillräckligt för att hon ska förtjäna stryk. Jag har faktiskt mött henne för två år sedan i Ungern, vann då. Ska även vinna nu. Bra med uppladdning till tisdag, kommer vara jätte sugen på att komma upp i ringen då!

Idag har vi deltagit i en pampig invigning, jag har blivit pokad av en liten kinesisk infant ( på riktigt) och jag har ätit världens mest kokosfett baserade "choklad" och i samklang med dalkullan velat döda x antal kineser.

Men det är nice.


Shippen har match mot Taiwan imorgon! Hon kommer äga. Även min kära dalkulla ska slafsa sönder en stackars ukrainska. Ska bli skoj att beskåda.


Hörs

Ciao!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0