Kylan..

Just nu, precis som jag skriver dessa ord sitter jag och huttrar invirad i en stickad schal. Dalkullan kom precis ut genom badrummet efter att ha försökt tina upp sig i vår dusch.
- Detta är inte kyla, detta är ren rå KÖLD!
Morrar dalkullan inann hon kryper ned på sin playwood skiva ( asiatiskt för säng).

H.S.B sa till mig att vi skulle åka till ett ställe där klimatet var som svensk försommar, en sådär 20 grader cirka.
Vad han menade med det vet jag inte, detta är som sagt ren och skär köld. Jag kan ta mycket, makabert äcklig mat etc men kylan dödar mig här. Då kan man ju fråga sig varför en tös som mig inte tar på mig mer kläder?
Två ord. Lätt packning.
Jag vann packningstävlandet över nästan samtliga, vilket jag nu ångrar svårt i saknade av varma kläder. Men när det är tid att åka hem utan övervikt så kommer det nog kännas bra. Tror jag.

Vi tränade första passet i en fin lokal bredvid träningsarenan. Än en gång var kölden påtagbar, men det var skönt att få träna loss. Trots mitt tidigare sjukdomstillstånd som stört vissa förberedelser kände jag mig pigg i kroppen.

Första shoppingsrundan är också avklarad.

Lång väldigt fin tröja med mönster av renar!? Lite Odd Molly över det hela.
Svart bh från Triumph, grym modell. Den var hand-picked från den söta asiatiska affärsbiträdet.
Läppstift rosa, maybelinne. Hand-picked by moi.


Nu väntas nästa träningspass.

Mina fötter, som från första början är avskurna från övrig kropps blodcirkulation värker av kylan.
Ska ta på dubbla strumpor.


Hörs snart igen.

Frostiga hälsingar


Kommentarer
Postat av: Cissi

lycka till hörredu! fick aldrig sagt hejdå ju

Love u!

2008-11-19 @ 13:04:21
URL: http://cizzle.blogg.se/
Postat av: Späckhuggaren

Se upp för Sephora Klarizzima, affären slukar dig hel utan att du hinner märka det ;)

2008-11-20 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0