Jag och Trälajäveln

Idag vann jag mot den ukrainska avarten. Väldigt skönt, mest roligt för att jag hittade en så skön känsla i boxningen.
Efter de två första sekunderna av matchen när hon slog två slag och jag kunde ta ett litet steg bak för att komma undan, visste jag vart distansen skulle ligga. Jag var skärpt och klarsynt. Visste att jag inte fick tappa styrningen och behöll det.

Efter två ronder ledde jag med 4-0, i tredje släppte jag undermedvetet lite på styrningen och hon kom in lite på mig. Jag kände mig aldrig hotad. Men det är sjukt hur några sekunder av icke styrning och trötthet kan påverka. Jag vann tillslut med siffrorna 5-3.

Det var rolig boxning idag, sådan som jag älskar mest. Högt tempo tydliga träffar och teknisk hets.
En kortfattad beskriving enligt moi. 

Nate dog förlorade en grymt välboxad match mot ringräven från Rumänien. Jenny Penny dödade hon med en ukrainsk avart. NICE.

Imorgon är det vilodag, skönt att ladda om batterierna...kanske med lite nya schalar?

Jag är mycket tacksam för att jag har min trogna dalkulle träl. Idag har hon ställt upp på mycket, till och med rengjort mina tänder från dill.

Efter den insatsen fick hon beröm. (De behöver det ibland)

- Tack min träl. Sade jag lugnt och stillsamt.

Jag hinner inte skriva mer nu, ska sova. Natt här.  

Hörs mer imorgon!!

Kramar som stramar

Kommentarer
Postat av: LarsD

GRATTIS!

Kör hårt och slå hårt där borta.

/ LarsD

2008-11-26 @ 19:01:55
Postat av: Klara

Tack Lars!!!

Håll tummarna :)

2008-11-27 @ 02:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0